Mecenatsida

Creative Commons
Allt publicerat på intebaramorotter.se är fritt att dela under Creative Commons licens 4.0

Creative Commons-licens
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-DelaLika 4.0 Internationell Licens.
Vad innebär det här?

Licensen Creative Commons erkännande, dela lika innebär att du tillåter andra att använda, sprida, göra om, modifiera och bygga vidare, skapa nya verk på ditt verk, så länge de anger att du är upphovsman. Om det skapas nya verk utifrån ditt verk så ska dessa verk spridas och licensieras med samma licens, alltså nya verk ska spridas under samma villkor.

Alla nya verk som skapas utifrån ett verk som har den här licensen ska ha samma licens, som ursprungsverket.

Läs hela licenstexten

Kontakt

Jag som ligger bakom denna webb heter Sofia Nygren. Jag är en oberoende skribent, workshopledare och biodlare.

Skriv till: sofia.nygren@intebaramorotter.se
Krampan gård 3,
647 92 Mariefred
Eller ring: 073-8131559

Org.nr: 861002-1621 (enskild firma)

Jag är också del av Omställningsbyrån – ett nätverk för frilansar inom omställning. Läs mer på: omstallningsbyran.se

Skriv till mig

Kontakta mig om du vill arrangera workshop, bli intervjuad av mig, publicera ett reportage, bjuda in mig att hålla föredrag, ställa ut mina foton i en utställning, vill att jag skriver en krönika i din tidning, eller bara ta en kaffe. Allt gott, Sofia

Få månadsbrev